.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایران به زودی سیگار صادر می کند

شمال نيوز: مدير عامل شركت دخانيات ایران از افزایش 26 درصدی تولید سیگار نسبت به مدت مشابه قبلی در کشور خبر داد و گفت: همه افزايش توليد در جهت صادرات است و نخستين محموله هاي سيگارهاي ايران به زودي صادر خواهد شد.

به گزارش شمال نيوز به نقل از شبكه اطلاع رساني توليد و تجارت ايران (شاتا) ،معصوم نجفيان مدير عامل شركت دخانيات ایران از توليد 2 ميليارد و 12 ميليون نخ سیگار در تيرماه سال جاری خبر داد و گفت: این میزان  در مقايسه با  توليد یک ميليارد و 593 ميليون نخ در تير پارسال 26 درصد افزايش نشان مي دهد البته همه افزايش توليد در جهت صادرات است و نخستين محموله هاي سيگارهاي ايران به زودي صادر خواهد شد.

مديرعامل شركت دخانيات يادآور شد : حلقه مفقوده صنعت دخانيات در 76 سال فعاليت ، صادرات بوده است و افزايش توليد شركت فقط مختص داخل نيست بلكه هدف ما صادرات كالاي دخاني است.
 
نجفيان گفت : صادرات به عنوان موتور محركه اقتصاد و رمز بقاي کشورها در بازارهاي جهاني نقش مهمي در عرصه اقتصاد جهاني ايفا مي  كند.
 
وي افزود : خوشبختانه شركت دخانيات ایران نيز وارد اين قلمرو علمي کارآمد در توليد سيگار شده است و براي اولين بار در تاريخ صنعت دخانيات به زودي توليد سيگار با فناوري نانو در مجتمع دخانيات مازندران صورت خواهد گرفت كه اين امر در جهت ارتقاي کمي و كيفي محصولات دخاني انجام مي گيرد و مي تواند نقش بزرگي در مبارزه با قاچاق كالاي دخاني داشته باشد./ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.